fredag 27 juni 2008

Till Elana


Det krävs mod att vara pappas flicka, det finns styrka i att vara den som valt. Du vet nog själv att du är ganska så unik. Ta vara på det som du har inom dig, men glöm ej bort att du är du: Unik och vacker, stolt och stärk, men även liten flicka sårbar, naken.


Förlåt Göran att Elana får vara huvudtema på din födelseda, och tack för en trevlig fest!

Nu är det morgon och jag skall natta kudden, smälta alla möten, tänka lite på trevliga människor som jag fick förmånen att träffa i dag!


2 kommentarer:

Ruffhäxan sa...

Eli, vad kan jag säga....de är det finaste någon någonsin sagt eller skrivit till mig. Tack tack och åter tack.

Jag är så otroligt glad att min far har en vän som du och att även jag nu har fått förmånen att lära känna dig.

Massa kramar till dig från mig.

Evy sa...

Hej!
Visst är Eli en underbar vän! Vi får vara rädda om Eli och om varandra. Vi finns ju!
Många varma kramar till er båda och till andra som läser detta!
Evy