lördag 20 september 2008

Ordlös lördag


6 kommentarer:

Anonym sa...

Love you baby,

Anonym sa...

Ohhhoo, love you too, baby, baby, you are always in my mind... wonderful to be anonymous,

Eli sa...

Vackra ord, och jag blir lite generad, men upp till bevis - do I know you?

Evy sa...

Yes you do, åtminstone anonym nr 2, det var jag som busade. Nr 1 är inte från mig. jag kunde inte låta bli eftersom jag läst några anonyma insändare på några bloggar på sistone, det bara kittlade till. Hoppas du inte haft en sömnlös natt.
Kram på dig!
Evy

Göran.E sa...

Började undra när vi båda fick samma anonyma medelande. Tack för de fina orden Evy.
Göran.E

Evy sa...

Jag får verkligen hopppas att tolkningen är positiv, för annars vågar man ju inte "skoja till det". Ni förstod ju att det var någon som känner er båda, men vem? Bara jag slipper be om ursäkt så är det frid och fröjd.
Ha en underbar dag.
Evy