tisdag 10 februari 2009

Fine ord fra Irland

Jag fick ett mejl i går från en leverantör på Irland som jag lärde känna ganske bra under dom åren vi arbetade tillsammans. Han skrev:

-May the road rise up to meet you
may the wind be ever at your back.
May the sun shine warm upon your face
and teh rain fall softly on your fields.
And until we meet again,
may God hold you in the hollow of his hand!

Orden värmde och gjorde meg så glad, och jag önskar att alla får så fina mejl ibland!
Så lite det behövs för att glädja någon!!!

2 kommentarer:

Ruffhäxan sa...

Vilka fina ord du fick av din Irländske vän.
Ja, alla behöver vi få höra något värmamde lite då och då. Vi måste också själva tänka på att dela med oss lite värme till våra nära och kära och inte bara ta dem förgivet.

Jag iriterar mig över att jag inte hann komma och träffa Cookie innan hon åkte till landet och jag tänker på hur tomt det måste kännas för dig nu. Men jag tror att det känns otroligt skönt för dig att veta att hon mår bra och har det bra där i den nya stora hagen med fästman och allt.

P.s tack för tipset på badkläder.

Ha en trevlig kväll tjejen // Kram

Evy sa...

Det var sannerligen fina ord. Jag får ju glädja mig åt att kunna läsa dessa ord på din blogg i alla fall.
Kram
PS fina bilder på Dig och Tess DS