fredag 6 februari 2009

Martins eller min?

Cookie är hästen som inte lämnar någon omärkt.
På mingelfest i stan förra lördagen träffade jag en man helt okänt för mig tidigare, som kunde berätta att han för flera år sedan varit på Ekholmsnäs med Cookies tidigare ägare och beundrat denna vackra häst!!! Då kunde jag stolt säga att hästen är nu min!

Så var det det där med att hon egentligen är skriven som Jennys på pappret, men i min värld är hon som Bellissa, Tess, Tyson Maximus och alla mina barn - min!
Nu vill ju Martin att hon ska va hans, så att han och Jenny har var sin häst att sköta om!!

OK - jag gör som jag bruker - har henne i mitt hjärta och sköter henne som en bebis även om hon väger minst 600 kilo, och innan jag somnar varje kväll, går tankarna till en i taget:
Linda, Jenny, Tobias, Maximus, Christian, Martin,Tess, Tyson, Bellissa och Cookie.
Alla får dela på att en i taget får en önskan :

Må ni må bra och måste eran skyddsängel vara nära hela tiden!

Cookies skyddsängel förde henna tillbaka efter 4 år, nu är hon en levande varelse igen som ses och beundras av många!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vackra tankar från en vacker kvinna.
Stor varm kram