söndag 22 februari 2009

sängläge

,
Att tvingas ligga i sängen med förkylning är noll kul!

Har fått Tobias avlagda laptop - väl fungerande, men har inga bilder nerladdad på den..så jag letade i gamla bilder som Tobias laddat ner, och detta bilde var ganska ensamt i hans album - hans morfar- min far, Odd Nordnes! Pappa gick bort 1972, 47 år gammal.
Jag bllir ganska rörd, veldigt glad och stolt, tenk att Tobias laddade ner kort på sin morfar som han aldrig träffad.
Dom är otrolgt lika, både till utseende och sätt, och jag har bett min pappa vara skyddsängel åt mina barn, och jag tror han är det!


1 kommentar:

organic-lizzi sa...

Så vakker pappa som gikk bort altfor tidlig!!
Jeg kjemper imot noe alla´influensa...
Skal ikke..vil ikke...Reiser jo i morgen..
Riktig god bedring(til oss begge:-)
& Stooor klem fra Randi