torsdag 3 juli 2008

Snart fri

Vi har i dag avslutat ett kapittel i livet, Gert och jag: Vi har solgt vår träningsstudio!
Nu väntar nya utmaningar på arbetsmarknaden....

Det känns pirrigt att släppa alla tyglar och slänga sig ut i något som man inte har någon aning om!! Men jag har gjort det för, och jag vet att det finns nya möjligheter och utmaningar där ute.
Nu blir det semester, En vecka i Kroatien med vänninnor på en segelbåt, sedan blir det Egersund för att träffa syskonen!
I augusti
skall jag fundera på vad jag ska bli när jag blir stor......

3 kommentarer:

Evy sa...

Grattis Eli och Gert!
Varmt lycka till med nya värv!
Evy och Görant

pudelflicka sa...

Ja det känns väl bra och känner jag dig rätt så är du allerede på väg in i något nytt.
Kram Hedvig
Ringde dig i dag men fick inte kontakt.

Eli sa...

Jo, Hedvig, det ligger lite i röret