fredag 15 augusti 2008

Skavsår

Jag har tankar som skaver, dom skaver så att dom blöder! Någonstans finns svaret och läkningen, men den går inte att ta fram just nu.
Jag mediterar vid havet, mediterar i skogen, jag ropar i rymden, men det finns bara tystnad till svar.
Sttormen i går gav lite lindring, jag var fast och hade inga alternativ. Nu skiner solen, alla fönster och dörrar är öppna, och sinnet lika så.
Skall sätta på min Bara Vara platta Miten, sätta mig nära vattnet, släppa in det som vill in, kanske det finns svar.

Har varit busig i dag på morgonen, och pallat plommon i Torstens trädgård!!! Förlåt Torsten, men när du kommer hem i September har getingarna ätit upp alla, och jag tog bara några...

Visar bevisen i form av bilder när jag har datorsladd till kameran.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fortsätt att vara busig och att vara som du är...det finns bara en Eli...

Kram Marie